تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
7

محکوم کردن صنعت موشکی ایران توسط آمریکا بی نتیجه ماند

  • کد خبر : 350
  • 07 دسامبر 2018 - 11:28
محکوم کردن صنعت موشکی ایران توسط آمریکا بی نتیجه ماند

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: خواندن قرآن در میان ما مسلمانان متروک شده است و این رویکرد باید تغییر کند چراکه بنابر روایات معصومین تدبر در آن می تواند یکی از راههای متقی شدن باشد. وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز افزود: […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: خواندن قرآن در میان ما مسلمانان متروک شده است و این رویکرد باید تغییر کند چراکه بنابر روایات معصومین تدبر در آن می تواند یکی از راههای متقی شدن باشد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز افزود: این اجلاسیه ۲۷ سال است در کشور برگزار می شود که  رهبر معظم انقلاب تمام دستگاه ها را به گسترش این فریضه سفارش کردند.

امام جمعه اردستان گفت: نماز اگر در جامعه اسلامی گسترش پیدا کرد مشکلات اجتماعی هم به نوعی کنار خواهد رفت.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه وعده های مسئولان دولتی و  نمایندگان مجلس باید بر مبنای قرآن باشد، تصریح داشت: اگر چنین شد جامعه ما با نماز مانوس شده و رنگ و بوی قرآنی خواهد گرفت.

خطیب جمعه اردستان افزود: ۶۵ سال پیش در سفر نیکسون به ایران و در اعتراض دانشجویان سه نفر به شهادت رسیدند که این روز بنام قشر بیدار دانشجو نام گرفت.

وی بیان داشت: هرچند در چند سال اخیر توسط دشمنان سعی شده تا  دانشجویان را در مقابل نظام قرار دهد اما استکبار جهانی در این راه هرگز موفق نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه اردستان اظهار داشت: مکر و حیله دشمن به سردستگی آمریکا در محکوم کردن صنعت موشکی بی نتیجه ماند.

وی همچنین افزود: کسانی که بمب اتم دارند به موشک به عنوان وسیله دفاعی ایران  اعتراض دارند و جای تاسف است که این گونه مسائل از زبان های خودی ها هم بعضا مطرح می شود.

خطیب جمعه اردستان گفت: حامیان و جانیان حمله به یمن باید قانون صلح را البته با هوشیاری و دقت و در نظر گرفتن همه جوانب بپذیرند چرا که  این امر می تواند مردم یمن را نجات دهد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.